blondinLina16

Har fortsatt leka blondinLina16 på diverse chattar. Det är lite deprimerande hur fantasilösa alla försök att få, det de vuxna männen tror är en 16 årig tjej, att prata sex och visa bilder och webkamera av sig själv naken och såklart helst onanerande. Det finns inga gränser för vad folk tror tjejer är beredda att göra framför en kamera. Vad som får mig att fundera är att så många, upp till 30% av alla inloggade på en chatt, faktiskt försöker få sexchatta med en 16 årig tjej måste ju betyda att de ganska ofta får napp?
I de fall jag visat lånade bilder och sagt det är jag har alla bett om att få träffa mig på riktigt, jag har blivit erbjuden allt möjligt, både pengar, smycken och resor och jag måste erkänna att jag börjat göra planer på att försöka blåsa kärlekskranka  småbarnspappor, lärare och andra gifta män på pengar. Det är nästan alltid familjefäder och folk med bra arbete som vill gå som längst med mig, aldrig ensamma eller mindre lyckade män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0